Dutch weekend - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Inge Bijsterveldt - WaarBenJij.nu Dutch weekend - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Inge Bijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dutch weekend

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 Februari 2013 | Verenigde Staten, Cullowhee

Deze zondag avond acht ik een perfecte avond om lekker lui vanuit mijn bedje mijn blog te schrijven. Ik heb weer een vermoeiend weekend achter de rug waarin ik heb geprobeerd het alcohol gehalte van carnaval te behalen. Dit is me vrijdag avond goed gelukt al zeg ik het zelf! Hebben vrijdag een super huisfeest gehad met veel gezelligheid en bier. Kan natuurlijk niet achterblijven bij carnaval. Zaterdag ging het iets minder soepel maar ik heb wél een 'Bud Light' ketting (biermerk wat we hier drinken) gescoord. Het was een verkleed feestje dus kwam carnaval toch een beetje dichtbij, alleen de hiphop muziek paste er niet echt bij haha. Verder was er een Nederlandse vriend van internationale studenten hier op bezoek. Die heeft hier afgelopen twee semesters gestudeerd en loopt nu stage in Asheville (uurtje rijden vanaf hier). Dit bracht het aantal Nederlanders op het mooie getal 4 wat het feest gehalte flink opgehoogd heeft! I love Dutch people:)

Verder zijn we zaterdag overdag gaan golfen. Golfen? Ja golfen. Ik heb geprobeerd 30 ballen weg te slaan met zo'n stokkie en dat was nog niet zo makkelijk. Het was erg leuk om een keer te proberen en in combinatie met lekker buiten zijn in het zonnetje met plezant gezelschap was het een perfecte dag besteding. Ga het zeker vaker oefenen, misschien kom ik wel terug als golf prof met heeeeeel veel geld (ja ik blijf lekker dromen:)). Zaterdag avond zijn we met een hele club gaan 'uiteten'. Wat betekend hamburgers eten bij Wendy's (soort McDonalds)! Niet echt gezond maar ik moet toegeven, wel erg lekkere hamburgers.

Verder gaat het op school ook erg goed. Voor mijn eerste exam bleek ik een A+ gehaald te hebben (een 10+). Door de extra credit vragen goed te beantwoorden had ik 156 punten van de 150 behaald. Dat is een lekker begin al zeg ik het zelf!! Ben er ontzettend blij mee:) Het meisje tegenover mij had een B en was helemaal blij tot dat ik mijn cijfer kreeg. Vervolgens ging ze iedereen vertellen dat ik een A had.... Dat vond ik dan weer niet nodig maar goed, het is niet iets om je voor te schamen dus vooruit. Verder voor twee andere opdrachten in de les ook een A en A- terug gehad dus ik heb de goede combi tussen school en feesten te pakken! Dan moet ik er wel bij zeggen dat de opdrachten in de les niet heel moeilijk zijn. Het exam was wel van goed niveau waar ik gewoon voor heb moeten leren. Vanavond gaan we nog even studeren aangezien ik maandag, dinsdag en donderdag exams heb. Dit zullen waarschijnlijk niet allemaal A worden maar ik ga mijn best doen:).

Verder heb ik het nog steeds onwijs naar mijn zin hier. Volgende week woensdag zijn er vier van de internationale studenten jarig. Een daarvan is de Nederlandse jongen Joey. En de Franse jongen Jerome en nog twee meiden die ik wat minder goed ken. Dat wordt weer een feestelijke week! Hopelijk gaan de exams ook goed dan heb ik extra redenen om te feesten!

Hier ga ik het weer bij laten. Hopelijk overleven jullie de komende paar dagen carnaval ook nog en blijven jullie lekker biertjes voor mij drinken;)

Ik zal voortaan ook een aantal foto's bij de blogs plaatsen. Voor alle foto's zie mijn facebook!

Liefs en tot schrijfs!

  • 11 Februari 2013 - 12:35

    Theo Velders:

    Hoi Inge,

    Leuke foto's !!!!

    Groeten Theo V.

  • 12 Februari 2013 - 21:04

    Kristy:

    Heeeee Inge!

    Je verhalen klinken goeeeed! Fijn dat je het zo naar je zin het daar :)
    En super goede cijfers, knap met al dat feesten erbij!

    Liefs Kristy


  • 13 Februari 2013 - 10:03

    Malou:

    Ingeee!

    super om te lezen en je hebt je eigen Nederlandse ritme te pakken, super goede cijfers halen en toch nog volle bak feesten! Inge = en blijft inge:P
    Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt. We doen nog wel een keer skypen! (helaas was het grandioze idee om het na de carnaval hier te doen mislukt, oeps 's avonds vergeten(A))

    Heel veel liefs Malou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cullowhee

Inge

Ik ben Inge van Bijsterveldt en ben 21 jaar oud. Ik doe op dit moment de studie Forensisch Onderzoek en ga hiervoor de minor Forensic Antropology doen in North Carolina, in Amerika.

Actief sinds 12 Juli 2016
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 12458

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

06 Januari 2013 - 06 Juni 2013

Studeren in Amerika

Landen bezocht: