Verjaardag en Finals - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Inge Bijsterveldt - WaarBenJij.nu Verjaardag en Finals - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Inge Bijsterveldt - WaarBenJij.nu

Verjaardag en Finals

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 Mei 2013 | Verenigde Staten, Cullowhee

Hey lieve lezers,

De laatste keer dat ik mijn blog schreef had ik net afscheid genomen van mijn paps en mams en Ester. Dat blog is nu alweer twee weken geleden dus het is weer tijd voor een nieuwe update. De week nadat ze vertrokken waren moest ik een verslag inleveren en de week daarna had ik nog een verslag en een exam. Dat was allemaal wel te doen en is goed gegaan denk ik. Ik heb nog geen cijfers terug dus dat is nog even afwachten.

Nadat ik de foto's van de great smokey mountains aan mijn vrienden had laten zien wilde die ook heel graag naar de smokey mountains. Dus de eerstkomende vrijdag ben ik met hen nogmaals naar hetzelfde uitzicht punt geweest. Het was weer even mooi als de keer daarvoor, adembenemend! Op de terugweg zijn we gestopt in het casino van Cherokee wat een mooi en groot casino is. Jerome heeft zelfs geld gewonnen, de rest heeft geld verloren haha. Op vrijdag en zaterdagavond hebben we op de kamer wat gedronken dus was een redelijk rustig weekend.

Afgelopen week was op vrijdag de memorabele dag 3 mei, mijn verjaardag! JEEEEEEJ:D Mijn lieve vrienden hier hadden voor donderdag nacht om 24.00u een verassingsfeestje georganiseerd wat erg leuk was! Helemaal compleet met een versierde ruimte, een taart met een foto en cadeautjes! Een grote Amerikaanse vlag waar iedereen een berichtje op geschreven heeft, echt super leuk! Ik was stiekem een beetje jaloers op Jerome en Joey die zo'n vlag in het begin gekregen hebben en nu heb ik er ook een! Nog meer JEEEEEJ:D Vrijdag heb ik ook nog een suprise pakket van paps en mams en Ester ontvangen met veel lekkere dingen. En een brief van Oma de Lepper die mama meegenomen had, erg lief! Dankjewel daarvoor:) Verder had ik op vrijdag les en hebben we vrijdagavond een huisfeestje bezocht. Nou ja, huisfeestje, het was nogal een feest! Ik denk dat er zo'n 300 man was opkomen dagen, de auto's bleven maar komen. Ongelooflijk, geen idee waar al die mensen vandaan kwamen! Het was een feestje van een jongen die die dag ook 22 werd en dit semester afstudeert. Aangezien ik ook jarig was hadden we besloten dat het feestje ook een beetje voor mij was haha. Het was een erg geslaagde avond!! Zaterdag overdag zijn we met 9 man in Asheville gaan paintballen. Het was erg leuk maar het doet PIJN!!! Auwieauwieauwie!! Ik ben er nog niet uit of ik dat nog een keer ga doen maar het was zeker leuk om een keer te doen. Zaterdagavond nog een bescheiden huisfeestje met de internationals om onze laatste zaterdag te vieren met de nodige biertjes. Erg leuk maar ook verdrietig omdat het ons laatste feestje samen was:(

Toen zondag toch maar begonnen met studeren aangezien ik deze week vier final exams heb. Ik heb vandaag twee exams gehad en die zijn beide wel goed gegaan naar mijn gevoel. Woensdag en donderdag allebei nog 1 exam en dan zitten mijn laatste toetsen voor mijn HBO opleiding erop. Ook mijn laatste dagen aan WCU zitten er dan op wat toch wel erg jammer is.

Ik realiseer me nog niet helemaal dat ik over 4 dagen hier weg ga en een fantastische ervaring en periode in mijn leven ga afsluiten. Het is erg zuur om te weten dat ik veel mensen waarschijnlijk nooit meer ga zien, wat het afscheid waarschijnlijk erg verdrietig gaat maken. Maar ondanks dat ben ik blij dat al deze leuke mensen ontmoet heb en al die leuke dingen met ze beleeft heb! En er begint nog een nieuwe ervaring, nog een maand rondreizen in Amerika! Dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Dit gaat mijn laatste blog zijn vanaf mijn kamer, in mijn dorm op de WCU campus. Oei toch wel verdrietig:(

Mijn volgende blog is vanaf ergens anders in de USA, waar dat gaat zijn is nog een verassing. Hopelijk heb ik dan weer een hoop mooie dingen meegemaakt waar ik over kan vertellen:)

Tot schrijfs lieve mensen!!!

• 07 Mei 2013 - 09:16

Mayke:

Oh lieve Inge wat gaat het snel! Hier begint het besef ook al te komen dat het over 2 korte maandjes allemaal voorbij is. :( Voor nu heel veel succes met je laatste tentamens en een hele mooie rondreis maken!

Kuss

• 07 Mei 2013 - 10:22

Theo Velders:

Hoi Inge,

Nog proficiat met je verjaardag, ik heb genoten van je blog.
    Volgens mij heb je de sporen behoorlijk nat gehouden (met bier) tijdens deze opleiding in de US.

Geniet van je rondreis !!

Groet Theo.