Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Inge Bijsterveldt - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Inge Bijsterveldt - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Februari 2013 | Verenigde Staten, Cullowhee

Het begint me op te vallen dat iedere keer als ik een blog schrijf het op een zogenaamde 'huiswerk dag' is. Blog schrijven is een prima SOG (Studie Ontwijkend Gedrag) activiteit! Kan ik lekker op mn gemak terug denken aan alles wat we weer gedaan hebben afgelopen week. Terwijl ik dit blog schrijf is het alweer 3 februari. Wat?! Februari?! Wat is er met januari gebeurt? Poef weg januari.. Ik zit al bijna een hele maand hier en dat is moeilijk te bevatten. Ik zou willen dat ik de wijzers van de klok stil kon zetten, of in ieder geval kon vertragen. 1/4e van mijn exchange zit er al op!

Afgelopen week heb ik de uitslag van mijn eerste quiz terug gehad en dat was 83 van de 100. Dat is een nette B- en daar ben ik dik tevreden mee! Afgelopen donderdag ook mijn eerste exam gehad. Dit is ook goed gegaan moet alleen nog wachten op het cijfer, spannend! Verder gaan de lessen z'n gangetje en moet ik gaan beginnen met lezen om te zorgen dat ik niet te ver achter raak zodat ik geen mega stress heb voor de week van 11 februari, 3 exams! Dit is een perfect voornemen wat waarschijnlijk niet gaat lukken haha. Gister was eigenlijk huiswerk dag maar toen bleek het te sneeuwen hier! Dus dat was de hele dag buiten in de sneeuw spelen met een hoop studenten alsof we allemaal 6 jaar oud waren. Sneeuwballen gevecht, een mega sneeuwpop gebouwd die vervolgens beschermt moest worden tegen sneeuwballen met behulp van een sneeuwballen leger. En aangezien ik in de bergen zit kun je hier ook heerlijk van de bergen af sleeën! Alle atributen die gebruikt konden worden werden uit de kast getrokken. Deksels van opberg kisten, kartonnen pizza dozen, snowboards, skateboard (zonder wieltjes). En sleeën maar! En natuurlijk moest er ook een matras gebruikt worden wat alleen niet zo'n groot succes was. Die werkte alleen op een super steile helling met bomen, gekke Amerikanen! Mij niet gezien haha. En zonder slee is het ook leuk, gewoon gaan liggen en rolling down the hill!! Gister behoorde tot een van de beste dagen hier! Vandaag is dan toch echt huiswerk dag, met als SOG activiteit een blog schrijven:)

Verder wordt er ook nog steeds gefeest en bier gedronken wat toch wel tot mijn favoriete activiteiten behoord! Huisfeestje hier en daar, af en toe een dansje wagen in boneshack of gewoon bier drinken op de kamer lossen elkaar af wat zorgt voor prima avond/nacht vullingen! En franse jongens helpen met hun was omdat die nog nooit hun eigen was gedaan hebben zorgt ook voor hillarische avonden haha.

Ik ga er weer een eind aan breien aangezien ik toch echt aan mijn school werk moet beginnen :( Vroeg vanavond is er een belangrijke football wedstrijd in the superbowl die we gaan kijken. Ik snap niks van football maar ouwehoeren is altijd leuk!

Jullie veel plezier met carnaval en drink maar een paar pilskes op men! Tot schrijfs!

Liefs

  • 04 Februari 2013 - 17:39

    Buurman Ad:

    Hoi Inge, geweldig fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. De tijd vliegt voor jou, maar voor ons dus ook. De sneeuw is hier weer verdwenen, en wij beginnen ook al weer een beetje aan het voorjaar te denken, aasn de heerlijke lentezon. Je zult zien Inge hoe gauw je vriendje al over komt naar jou, als de tijd zo snel blijft gaan als tot nog toe het geval is. Veel succes gewenst door Ad de buurman.

  • 05 Februari 2013 - 14:14

    Tante Petra:

    Goede middag (tenminste dat is het hier). Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt en alles tot nu toe goed verloopt. Ik heb gelezen dat je je helemaal thuis voelt en dat is wel fijn. Geniet ervan en hou ons lekker op de hoogte met je verslagen. Het is leuk om te lezen hoe jij je daar vermaakt. Succes deze week met je examens en we lezen wel weer wat je allemaal hebt behaald en meegemaakt. Veel plezier en de groetjes van ons allemaal hier uit Oers in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cullowhee

Inge

Ik ben Inge van Bijsterveldt en ben 21 jaar oud. Ik doe op dit moment de studie Forensisch Onderzoek en ga hiervoor de minor Forensic Antropology doen in North Carolina, in Amerika.

Actief sinds 12 Juli 2016
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 12463

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

06 Januari 2013 - 06 Juni 2013

Studeren in Amerika

Landen bezocht: